Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od doručení zásilky. Vracené zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti. V případě odstoupení od smlouvy zákazníkovi vracíme celou zaplacenou částku, včetně poštovného, které bylo v objednávce zaplaceno. Pokud zákazník vrací pouze část objednávky, poštovné se nevrací. Platbu zákazník obdrží co nejrychleji, nejpozději do 7 dnů od obdržení vráceného zboží.

 Upozorňujeme že:

  • Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Poštovné a balné hradí zákazník.
  • K vrácenému zboží přiložte prosím vyplněný formulář, ke stažení zde.
  • Nepřijímáme žádné zásilky na dobírku. Taková zásilka se automaticky vrací zákazníkovi.
  • Pokud chcete zboží vyměnit, je třeba nechtěné zboží vrátit a nové objednat.

 

REKLAMACE

 Pozor! Reklamace se nevztahuje na:

  • výměnné části obuvi tj. podpatky, tkaničky, apod.
  • odřené nebo ochozené spodní části obuvi,
  • mechanická poškození (odřeniny, natržení,...)
  • nepřizpůsobení boty k noze
  • utržené nebo výrazně mechanicky poškozené ozdoby (mašličky, knoflíky, spony)
  • mechanicky poškozené zipy
  • přirozené opotřebení obuvi
  • vady vzniklé nevhodným ošetřením obuvi (promokání)
  • barvení obuvi, které je způsobeno nadměrným pocením nohou nebo promoknutím
  • vady vzniklé použitím nevhodných čistících prostředků
  • vady vzniklé praním obuvi v pračce
  • skvrny na obuvi vzniklé působením vnějších vlivů
  • zápach obuvi

U oblečení:

  • Vady vzniklé nevhodným pracím cyklem
  • Mechanické poškození o cizí předmět (např. natržení svetru o kliku)

Výše uvedené platí i na kabelky a doplňky.

 Postup reklamace

  • Při reklamaci je potřeba vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde.
  • Vyplněný a podepsaný formulář přiložte spolu s kopií faktury k reklamovanému zboží. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Upozorňujeme, že zboží, které bude znečištěné, nebude přijato k vyřízení reklamace.
  • Zásilku odešlete na adresu:

 

Dubar s.r.o.

Kulkova 8

615 00 Brno

 

Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme způsobem Vámi požadovaným v reklamačním formuláři do 10 dnů od vyřízení reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení