Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od doručení zásilky. Vracené zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti. V případě odstoupení od smlouvy zákazníkovi vracíme celou zaplacenou částku, včetně poštovného, které bylo v objednávce zaplaceno. Pokud zákazník vrací pouze část objednávky, poštovné se nevrací. Platbu zákazník obdrží co nejrychleji, nejpozději do 7 dnů od obdržení vráceného zboží.

 Upozorňujeme že:

  • Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Poštovné a balné hradí zákazník.
  • K vrácenému zboží přiložte prosím vyplněný formulář, ke stažení zde.
  • Nepřijímáme žádné zásilky na dobírku. Taková zásilka se automaticky vrací zákazníkovi.
  • Pokud chcete zboží vyměnit, je třeba nechtěné zboží vrátit a nové objednat.

 

REKLAMACE

 Pozor! Reklamace se nevztahuje na:

  • výměnné části obuvi tj. podpatky, tkaničky, apod.
  • odřené nebo ochozené spodní části obuvi,
  • mechanická poškození (odřeniny, natržení,...)
  • nepřizpůsobení boty k noze
  • utržené nebo výrazně mechanicky poškozené ozdoby (mašličky, knoflíky, spony)
  • mechanicky poškozené zipy
  • přirozené opotřebení obuvi
  • vady vzniklé nevhodným ošetřením obuvi (promokání)
  • barvení obuvi, které je způsobeno nadměrným pocením nohou nebo promoknutím
  • vady vzniklé použitím nevhodných čistících prostředků
  • vady vzniklé praním obuvi v pračce
  • skvrny na obuvi vzniklé působením vnějších vlivů
  • zápach obuvi

U oblečení:

  • Vady vzniklé nevhodným pracím cyklem
  • Mechanické poškození o cizí předmět (např. natržení svetru o kliku)

Výše uvedené platí i na kabelky a doplňky.

 Postup reklamace

  • Při reklamaci je potřeba vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde.
  • Vyplněný a podepsaný formulář přiložte spolu s kopií faktury k reklamovanému zboží. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Upozorňujeme, že zboží, které bude znečištěné, nebude přijato k vyřízení reklamace.
  • Zásilku odešlete na adresu:

 

Dubar s.r.o.

Kulkova 8

615 00 Brno

 

Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme způsobem Vámi požadovaným v reklamačním formuláři do 10 dnů od vyřízení reklamace.