Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od doručení zásilky. Vracené zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti. V případě odstoupení od smlouvy zákazníkovi vracíme celou zaplacenou částku, včetně poštovného, které bylo v objednávce zaplaceno. Pokud zákazník vrací pouze část objednávky, poštovné se nevrací. Platbu zákazník obdrží co nejrychleji, nejpozději do 7 dnů od obdržení vráceného zboží.
Upozorňujeme že:
- Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
 - Poštovné a balné hradí zákazník.
 - K vrácenému zboží přiložte prosím vyplněný formulář, ke stažení zde.
 - Nepřijímáme žádné zásilky na dobírku. Taková zásilka se automaticky vrací zákazníkovi.
 - Pokud chcete zboží vyměnit, je třeba nechtěné zboží vrátit a nové objednat.
 
REKLAMACE
Pozor! Reklamace se nevztahuje na:
- výměnné části obuvi tj. podpatky, tkaničky, apod.
 - odřené nebo ochozené spodní části obuvi,
 - mechanická poškození (odřeniny, natržení,...)
 - nepřizpůsobení boty k noze
 - utržené nebo výrazně mechanicky poškozené ozdoby (mašličky, knoflíky, spony)
 - mechanicky poškozené zipy
 - přirozené opotřebení obuvi
 - vady vzniklé nevhodným ošetřením obuvi (promokání)
 - barvení obuvi, které je způsobeno nadměrným pocením nohou nebo promoknutím
 - vady vzniklé použitím nevhodných čistících prostředků
 - vady vzniklé praním obuvi v pračce
 - skvrny na obuvi vzniklé působením vnějších vlivů
 - zápach obuvi
 
U oblečení:
- Vady vzniklé nevhodným pracím cyklem
 - Mechanické poškození o cizí předmět (např. natržení svetru o kliku)
 
Výše uvedené platí i na kabelky a doplňky.
Postup reklamace
- Při reklamaci je potřeba vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde.
 - Vyplněný a podepsaný formulář přiložte spolu s kopií faktury k reklamovanému zboží. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Upozorňujeme, že zboží, které bude znečištěné, nebude přijato k vyřízení reklamace.
 - Zásilku odešlete na adresu:
 
Dubar s.r.o.
Kulkova 8
615 00 Brno
Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme způsobem Vámi požadovaným v reklamačním formuláři do 10 dnů od vyřízení reklamace.
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        